Акційні пропозиції до -20%! Для зв'язку використовуйте Viber або Telegram за номером (067) 467-70-90.
Особистий кабінет
Довідник

Як розрахувати кількість фарби?

Кілька порад, які допоможуть вам розрахувати кількість фарби потрібної для вашої площі. Купуючи рівно стільки фарби, скільки вам потрібно, ви захищаєте навколишнє середовище та заощаджуєте гроші.

Як розрахувати кількість фарби? фото 1

Як розрахувати кількість фарби? фото 1 - shlifarb.com.ua

  1. Спочатку оцініть розмір ділянки, яку потрібно перефарбувати. Виміряйте ширину та висоту стін за допомогою рулетки та помножте ці значення, щоб обчислити загальну площу в м².
  2. Відніміть такі простори, як вікна та двері, розрахуйте їхню площу використовуючи той самий метод, що в п.1, а потім відніміть отримане значення із загальної площі.
  3. Помножте вашу нову загальну площу в квадратних метрах на кількість шарів, які знадобляться. Ми рекомендуємо враховувати в обчислення принаймні 2 шари.
  4. Нарешті, розділіть це значення на число в м²/л на тарі з фарбою, що відповідає за витрати фарби. Якщо ви не можете знайти його на банці, ви можете переглянути технічну інформацію про продукт на нашому сайті shlifarb.com.ua. Це дасть вам розуміння, скільки літрів обраної фарби вам знадобиться для вашого проєкту.
    Для орієнтовного розрахунку ми рекомендуємо брати значення - 10 м²/л. По цьому значенню можна розрахувати орієнтовну кількість фарби за допомогою калькулятора в карточці товару на нашому сайті.

Калькулятор фарби на прикладі Sadolin EasyCare.

Як розрахувати кількість фарби? фото 2

Як розрахувати кількість фарби? фото 2 - shlifarb.com.ua

Ну, і ще майте на увазі, що допомогти в питанні розрахунку потрібної кількості фарби вам зможе й майстер, який фарбуватиме поверхні. Насправді, краще нього ніхто й не впорається з цією задачею.

Також пам'ятайте, що тип фарби й виробник мають значення! Використовуючи якісну фарбу, ви помітите, що для ідеального результату достатньо меншої кількості фарби. Менша кількість фарби означає щасливіше довкілля – і прекрасний кінцевий результат для вас.